Pages

Rabu, 17 Oktober 2012

HOT KOMBINASI ( SNE kapsul + Excel Tea + Beutskin Essence )




ASSALAMMUALAIKUM


Sebelum saya berceloteh panjang lagi...Saya nak memperbetulkan fahaman gojes2 semua bahawa ADIRA AF cantik dan putih gebu  bukan dengan Beutskin Essence semata-mata..Tapi ADIRA amalkan HOT KOMBINASI ( SNE kapsul + Excel Tea + Beutskin Essence ).Jadi perubahan ADIRA adalah maximum. Saya risau sebenarnya melihat keghairahan wanita-wanita kat luar sana yang sememangnya lumrah untuk kelihatan cantik, kekal cantik dan muda. Saya akan jelaskan rasional kenapa perlu SNE & EXCEL TEA untuk kesan yang terbaik.

SNE ialah produk utama SNE Marketing Sdn Bhd, kandungan buah "ajaib" iaitu SEABUCKTHORN lebih tinggi berbanding produk-produk SNE Marketing yang lain....Badan kita terdedah kepada penyakit kerana persekitaran, pemakanan, stress dan lain-lain. Dan tanda-tanda penyakit itu hanya muncul di peringkat ke dua iaitu peringkat pertengahan, badan dan mula protes dengan sakit-sakit, lenguh-lenguh, pening, lesu dan malas. 

 
Khasiat SNE ESSENCE secara umumnya untuk :
  1. Berkeupayaan untuk menyingkirkan radikal bebas dan elemen berbahaya
  2. Meningkatkan fungsi sistem imun
  3. Mencegah pelbagai jenis penyakit sistem pencernaan
  4. Mengurangkan tahap lipid darah dan kolestrol, justeru mencegah penyakit kardio-serebrrovaskular 
  5. Mencegah jangkitan influenza
  6. Merawat lecur, parut, reput fros dan kudis tekanan
  7. Mencegah kerosakan yang diakibatkan oleh sinaran dan pengoksidaan
  8. Mencegah dan merawat pelbagai masalah ginekological (paling bagus untuk wanita)
  9. Membantu perkembangan fizikal dan keupayaan mental kanak-kanak
  10. Meningkatkan kesihatan kulit dan menangguhkan proses penuaan.
EXCEL TEA pula merupakan produk terbaik untuk;
  1. Menyingkirkan toksin dalaman
  2. Menyingkirkan toksin luaran
  3. Melegakan sembelit
  4. Mengurangkan tahap lipid darah
  5. Melindungi hati dan pundi hempedu
  6. Menentang serangan virus
  7. Meningkatkan tekstur kulit
  8. Menyingkirkan lemak dan membantu melangsingkan tubuh badan
  9. Menangguhkan proses penuaan.
BE memang terbaik untuk anda, tapi biarlah betul caranya. Effective dan efficent. Berkesan dan dalam masa yang sama anda rasa berbaloi-baloi dengan wang ada. Saya hendak anda MELABUR tapi bukan MELEBUR untuk sihat dan cantik . Saya risau jika anda terus makan BE, jika kesannya tidak seperti ADIRA yang anda harapkan ada katakan BE adalah dongeng semata-mata. Semua produk SNE ada tindak balas pemulihan, tidak dapat tidak anda perlu bersabar. Senang cakap, step yang betul ialah proses buang toksin, pemulihan dan pemeliharaan. SNE dan EXCEL TEA secara umumnya untuk membuang toksin. Jika darah tak bersih dan kotor sel badan tidak mampu menyerap BE 100%. Betapa ruginya kan jika hanya 60% diserap. Dan saya mintak maaf jika saya ada terlepas pandang menasihatkan customer-customer saya, saya harap anda boleh buat kajian dulu sebelum membeli. 

0 ulasan:

Catat Ulasan