Pages

Sabtu, 27 Oktober 2012

BEUTSKIN ESSENCE - Produk kecantikan Terbaik!


 


Assalammualaikum semua...

Utk pengetahuan semua, saya baru je mkn HOT KOMBINASI(SNE Kapsul + Excel Tea + Beutskin Essence) ni... Tak sampai sebulan pon lagi... tapi, alhamdulillah menunjukkan hasil yg positif.. Masalah utama saya adalah jerawat yang  tak segan silu datang bertandang, kulit kusam dan bekas jerawat.. Alhamdulillah banyak perbezaannya..

Sebelum kenal dengan my bff CIK MIZA,saya dah beli sekotak BE dgn someone kakak ni. Masa tu terlalu cetek ilmu tentang produk SNE. Dalam kepala ni, ingat nak cantik jela... Setelah diceloteh oleh CIK MIZA, baru la sy tau... SNE kapsul adalah produk wajib ambil sebelum mencuba produk kesihatan SNE yang lain... Alhamdulillah, nasib baik duit sy tak MELEBUR macam tu je.. sbb menyangkakan BE sahaja dah cukup tuk dapat kulit secantik ADIRA..Nak tau apa yang dicelotehkan oleh CIK MIZA klik di sini

So, kat bawah ni saya ada bagi gambar sikit sebelum mkn HOT KOMBINASI ni... genap sebulan nnti baru saya tulis lagi dan bagi gambar close up...ni gambar jarak jauh dulu.. hehehe.. 


Masam gile muka cikgu aishah...hehe.. mesti la, cover line dgn anak2 murid... ni pakai bedak berinci2 sbb nak tutup jerawat dan bekas jerawat..ok, gambar kat bawah ni, tu dia....nmpak kan jerawat tu tanpa segan silu dok menepek kat muka ni...



Next entri, saya akan cerita tentang cara pengambilan HOT KOMBINASI versi cikgu aishah plak ye...

0 ulasan:

Catat Ulasan